Monday, June 22, 2015

Umjetnost iz prirode


Već je prošlo i previše vremena od kada nisam nešto nacrtala, naslikala... Inspiracija ne dolazi, ne dolazi ona rupa u vremenu i prostoru, samo moja, da je iskoristim samo ja onako kako želim. Ni ne žalim zbog toga, jer jednostavno nije vrijeme za to. Doći će i slikanje na red.


Zato je morala doći neka jednostavnija ideja, da ispuni umjetničku prazninu. 


Dakle, koristila sam:

  • nekoliko travčica sa balkona
  • nekoliko ramova za slike
  • bijeli papir za podlogu.

Na slikama možete vidjeti da sam poredala travčice u ram i umjetničko djelo je gotovo.

A zamislite samo koliko ljepših biljaka ima oko nas. I šta sve može da se napravri na ovaj način? Nadam se da sam vam dala ideju, napravite nešto ljepše i pohvalite mi se. Biće mi drago to da vidim....





Milijana

No comments:

Post a Comment