Monday, October 19, 2015

DIY Succulent Garden Home Decor



Došli su nam kišni tmurni dani i polako se uvlačimo u toplinu naših domova. A ja, nakon što sam uvukla sebe, sada u kuću uvlačim i prirodu. Svi prozori u stanu su okrenuti ka sjeveru, pa nekada svjetlost uopšte ne uđe u moj stan. Zato tu ni ne mogu da prežive mnoge biljke. 


Ali može šta može...mogu opstati kaktusi :) Kao u pustinji. Ove nedelje sam se malo igrala. Posadila sam nekoliko kaktusa i čuvarkuću. I neki žbun, ne znam kako se zove. Žena koja mi ga je prodala reče da može preživjeti napolju, pa se ja nadam da će preživjeti i na mom balkonu :)


A danas su tu sličice o presađivanju čuvarkuće. U saksiju sam dodala i bijelo kamenje koje sam donijela sa mora (plaža Drobni pijesak). U nekim od sledećih postova pokazaću vam i kaktuse. I žbun :)












Milijana

No comments:

Post a Comment