Tuesday, February 9, 2016

Tulumbe


Mama zna najbolje, baš tako bi se trebala zvati sva jela koja pravi moja mama. Možda je to iskustvo ili ljubav prema kuvanju, a možda ću i ja jednog dana moći da se pohvalim nekim značajnijim umijećima, ako budem vježbala. Već trećima ovog mjeseca je iza nas, a mene nema sa novim pričama. Žao mi je zbog toga, ali nije mi lako ovih dana da postignem sve što bi htjela, da kažem sve što mi se priča, i da pokažem šta sam napravila. Danas pokazujem šta je napravila moja mama ...






Tijesto:

4 jaja (ako su sitna onda 5)
2 čaše vode (400 ml)
pola čaše ulja
250 gr brašna
prstohvat soli
2 male kašike šećera
1 l ulja za prženje

Agda:

1 kg šećera
3 čaše vode (600 ml)
par kolutova limuna

Agdu je potrebno skuhati dan ranije da se dobro ohladi.



Priprema:

U malo dublju šerpu staviti vodu i ulje, so i šećer i pustiti da provri. Šerpu skinuti sa vatre, pa u smjesu umiješati brašno. Miješati konstantno dok se ne napravi čvrsta smjesa u obliku lopte. Tijesto ostaviti desetak minuta da se ohladi. Za to vrijeme umutiti jaja, a zatim ih pomiješati sa tjestom, dok se ne dobije mekša svilenkasta struktura tijesta.

Nasuti litar ulja u tavu ili dublju šerpu. Puniti špric i u hladno ulje istiskivati tulumbe. Između ostaviti malo prostora. Kada ste završili sa istiskivanjem, stavite šerpu na uključenu ringlu na 3, a kada vidite da se počne pušiti, smaljite između 2 i 3. Ponekada okrenuti dok se ne ispeku.

Vrele tulumbe vaditi šupljikavom kašikom i direktno potapati u agdu (neka tu stoje dok se druga tura ne isprži, pa ih vaditi u tepsiju). Između svake nove ture, ulje u kome se prže tulumbe se mora ohladiti. Isključiti ringlu i izmaketi šerpu da se hladi 10tak minuta, ponavljati dok se sve ne ispeče.

Prijatno :)

Milijana

2 comments:

  1. Odličan post. I moja mama jako lepo pravi tulumbe. Prelepe slike! ❤☺
    Poseti moj blog, ako želiš
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete