Friday, November 17, 2017

Instagramske priče



Nekada sam voljela da napisem po neku riječ ovdje. Voljela bih to činiti i uvijek, ali promijene se prioriteti i putevi i misli. Da ne počnem sada sa pričom šta se sve promijenilo, predugo bi trajalo...a šta je ostalo isto....to je ljubav prema fotografiji i kreativnost. Nekada mi je važno bilo da putujem i vidim nova mjesta, a sada se sve svelo na (uglavnom) život u kući sa dvije male djevojčice, ustvari jedna je još uvijek beba. Valjda beba, sa svojih skoro 12kg imam osjećaj kao da je mnogo starija, ali nije :)


Dakle, život u kući. 24 sata koja kruže, i ja koja kružim u istom krugu kao hrčak, ne kažem to kao loše, nego realno, tako je. Ritam bebe i naš ritam oko nje, nema bježanja. Volim taj krug, i koliko to teško bilo, 12kg i 20kg, ipak češće pomislim kako bih da se to nikada ne završi, nego što pomislim da želim nestati sa lica planete.

A inspiracija. Pa nju ništa ne može ubiti, ni svakodnevnica. Šta je tu loše, i svakodnevnica može biti prezanimljiva, ako joj se prepustiš i prihvatiš je. Meni tu pomaže instagram. Drži me budnom i u pripravnosti, i pomaže mi da se svakodnevno izražavam, a da nemam osjećaj da nekoga time uznemiravam. Ko želi čuje, ko ne želi ne prati me.


Hvala što i dalje čujete moj glas na inlovewithartblog.





Hvala na čitanju :)

Milijana 

2 comments: